Przejdź do głównej treści

Usługa Help Desk dla Klientów Banku

    Nowa usługa Help Desk – zawsze po Twojej stronie

    Uruchomiliśmy nową usługę Help Desk dzięki, której możesz szybko uzyskać pomoc w sprawach związanych z bankowością internetową, aplikacją mobilną i obsługą kart płatniczych. Pomagamy sprawnie, jasno i wtedy, gdy tego potrzebujesz.

    Zakres pomocy

    Dzięki Help Desk możesz uzyskać wsparcie w takich sprawach jak:

    Bankowość internetowa i aplikacja mobilna

    • blokowanie wszystkich kanałów dostępu (bankowość internetowa, aplikacja mobilna)
    • blokowanie dostępu tylko do bankowości internetowej
    • odblokowanie dostępu do bankowości internetowej (rozpoczęcie procesu zmiany hasła lub pozostawienie aktualnego)
    • rozpoczęcie procesu zmiany hasła do bankowości internetowej
    • rozpoczęcie procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do bankowości internetowej
    • blokowanie dostępu tylko do aplikacji mobilnej (zmiana metody autoryzacji na SMS)
    • aktywacja pełnej funkcjonalności aplikacji mobilnej
    • instrukcje parowania (aktywacji) i blokowania aplikacji mobilnej
    • pomoc i instrukcja obsługi bankowości internetowej i aplikacji mobilnej zgodnie z Przewodnikiem użytkownika
    • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących bankowości internetowej i aplikacji mobilnej (tj. problemy z funkcjonalnością oraz ewentualne sugestie Klienta), oraz informowanie o awariach, przerwach technicznych i problemach z działaniem usług

    Karty płatnicze

    • blokada karty płatniczej
    • zastrzeżenie karty płatniczej
    • informacja o statusie karty płatniczej

    Godziny działania i kontakt

    Help Desk działa codziennie, w godzinach od 8:00 do 22:00.

    Zadzwoń pod numer:
    📞 22 112 26 51

    Jeśli numer jest niedostępny (przykładowo podczas prac serwisowych), możesz użyć numeru awaryjnego, który służy do tylko pilnych spraw (takich jak blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej lub kart).
    📞 668 360 300

    Jak skorzystać?

    1. Zadzwoń na numer 22 112 26 51
    2. Konsultant potwierdzi Twoją tożsamość.
    3. Wybierz temat rozmowy – np. zablokowany dostęp, reset hasła, instrukcja obsługi aplikacji czy zastrzeżenie karty.
    4. Jeśli linia jest zajęta a Twoje połączenie oczekuje dłużej niż 3 minuty wybierz opcję oddzwonienia (callback) – konsultant skontaktuje się z Tobą.

    Dlaczego warto?

    Dzięki Help Desk zyskujesz:

    • szybki dostęp do pomocy technicznej bez wychodzenia z domu 
    • jeden numer kontaktowy,
    • prostą pomoc nawet jeśli nie znasz się na technologii,
    • większy spokój – pomożemy, gdy coś nie działa.

    Zawsze po Twojej stronie

    Rozumiemy, że bankowość elektroniczna to dziś codzienność. Dlatego chcemy, by korzystanie z niej było proste i bezpieczne.
    Nasz Help Desk to miejsce, w którym zawsze uzyskasz wsparcie, gdy coś nie działa.

    Zadzwoń, gdy tylko potrzebujesz pomocy – jesteśmy tu, by ułatwić Ci korzystanie z Banku.

    help desk 1

     

    Aktualności

    Data publikacji:
    Sprawy bankowe na wypadek śmierci - Poradnik ZBP
    Data publikacji:
    Zmiana Tabeli oprocentowania od dnia 04.12.2025 r.
    Data publikacji:
    Zapraszamy na Festiwal Ubezpieczeń z InterRisk – grudniowa edycja poświęcona obowiązkowym ubezpieczeniom rolników!

      Przydatne informacje

      Kursy walut

      Kursy walut - aktualne stawki sprzedaży i kupna
      Waluta Sprzedaż Kupno
      EUR 4.3574 4.0998
      USD 3.7374 3.5161
      CHF 4.6849 4.3501
      GBP 5.0083 4.6780

      Stawki referencyjne

      WIBOR 1M (PG)
      4,32%
      WIBOR 3M (OF)
      4,74%
      WIBOR 3M (PG)
      4,20%

      Godziny przelewów

      Przelew międzybankowy przychodzący
      ELIXIR

      I sesja 10:00-12:00, II sesja 14.30-16:00, III sesja 8:00 D*+1

      EXPRESS ELIXIR (natychmiastowy)

      24h

      SORBNET

      16:00

      Przelew międzybankowy wychodzący - w jednostce Banku
      ELIXIR

      12:50

      Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy)

      W godzinach pracy jednostki

      SORBNET

      14:30

      Przelew międzybankowy wychodzący - w systemie Internet Banking
      ELIXIR

      13:00

      Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy)

      24h

      SORBNET

      14:30