Przejdź do głównej treści

Tłumacz polskiego języka migowego

Logotyp Migam

Potrzebujesz tłumacza języka migowego podczas załatwiania sprawy w Banku, przyjdź do nas.

W Podlasko-Mazurskim Banku Spółdzielczym w Zabłudowie zadbaliśmy o to, abyś mógł wygodnie załatwić swoje sprawy – również wtedy, gdy komunikujesz się w polskim języku migowym (PJM).
Dzięki współpracy z firmą Migam, oferujemy bezpłatną usługę tłumacza PJM – dostępną zarówno podczas wizyty w placówce Banku, jak i w kontakcie z infolinią.

Dlaczego warto?

  • Usługa jest bezpłatna
  • Nie wymaga rejestracji ani aplikacji
  • Masz tłumacza na żywo - zawsze, gdy potrzebujesz
  • Załatwisz sprawy samodzielnie i wygodnie

 

Kiedy możesz się połączyć z tłumaczem?

  • Na infolinii codziennie, w godzinach 8:00–20:00
  • W placówce Banku, w godzinach jej otwarcia

Jak to działa?

Kliknij ikonę migających rąk, dostępną w prawym dolnym rogu naszej strony, a następnie wybierz odpowiedni sposób połączenia. Do wyboru masz dwa warianty.

Połącz się z tłumaczem i doradcą – przez infolinię

Chcesz porozmawiać z naszym doradcą, ale potrzebujesz tłumacza PJM?

  • Wybierz wariant „Tłumacz PJM na infolinii”
  • Wyraź zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu
  • Poczekaj na połączenie wideo z tłumaczem PJM
  • Tłumacz zadzwoni do nas w Twoim imieniu i przekaże, co chcesz powiedzieć

Na infolinii uzyskasz:

  • Informacje o swoich kartach płatniczych
  • Pomoc w bezpiecznym korzystaniu z karty
  • Pomoc związaną z obsługą i zastrzeżeniem karty

Tłumacz PJM – w oddziale

Jesteś w naszej placówce i chcesz porozmawiać z pracownikiem? Połącz się z tłumaczem PJM na swoim telefonie – bez instalowania aplikacji i bez wcześniejszego umawiania się.

Jak skorzystasz z usługi?

  • Odwiedź najbliższą placówkę PM Banku
  • Zeskanuj kod qr dostępny w placówce Banku lub kliknij na naszej stronie w ikonę migających rąk, a następnie wybierz "Tłumacz PJM w oddziale"
  • Wyraź zgodę na dostęp do kamery i mikrofonu
  • Poczekaj na połączenie wideo z tłumaczem PJM
  • Tłumacz pomoże Ci w rozmowie z pracownikiem Banku