Przejdź do głównej treści

Komunikat COVID-19

Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się do Państwa z prośbą o ograniczanie wizyt w placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum.

Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co za tym idzie, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

W związku z powyższym, rekomendujemy:

  • ograniczenie korzystania z gotówki i realizowanie płatności za pomocą karty lub telefonu,
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych z użyciem bankowości internetowej lub mobilnej.

Uprzejmie informujemy też, iż w trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników zostają zmienione godziny pracy oraz sposób dostępu do naszych placówek.

Aktualny wykaz pracy placówek znajduje się w zakładce DOSTĘPNOŚĆ PLACÓWEK

Ponadto w placówkach PM Banku:

  • może zostać ograniczona liczba klientów, którzy mogą przebywać w placówkach jednocześnie,
  • prosimy o zachowanie zalecanej odległości 1 metra od pozostałych osób,
  • prosimy nie przychodzić do placówki z dziećmi, osobami starszymi oraz z objawami choroby (kaszel, wysoka gorączka),
  • dbamy o ochronę dezynfekując dłonie i sprzęt specjalnymi preparatami.

Zalecamy korzystanie z możliwości kontaktu z Bankiem w formie telefonicznej bądź mailowej. Dane teleadresowe znajdują się w zakładce KONTAKT.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności,  z którymi mamy obecnie do czynienia.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji oraz o zachowanie cierpliwości, ponieważ w zaistniałej sytuacji dokładamy wszelkich starań aby zachować płynność obsługi.

Aktualności

Data publikacji:
Prace serwisowe - niedostępność usługi Express Elixir, BLIK na telefon oraz Sorbnet.
Data publikacji:
Awaria systemu bankowości elektronicznej
Data publikacji:
Prace serwisowe - brak dostępu do systemu bankowości elektronicznej w dniu 21.08.2025 r.

    Przydatne informacje

    Kursy walut

    Kursy walut - aktualne stawki sprzedaży i kupna
    Waluta Sprzedaż Kupno
    EUR 4.3732 4.1150
    USD 3.7535 3.5315
    CHF 4.6928 4.3578
    GBP 5.0642 4.7305

    Stawki referencyjne

    WIBOR 1M (PG)
    4,94%
    WIBOR 3M (OF)
    5,24%
    WIBOR 3M (PG)
    4,81%

    Godziny przelewów

    Przelew międzybankowy przychodzący
    ELIXIR I sesja 10:00-12:00, II sesja 14.30-16:00, III sesja 8:00 D*+1
    EXPRESS ELIXIR (natychmiastowy) 24h
    SORBNET 16:00
    Przelew międzybankowy wychodzący
      W jednostce Banku W systemie Internet Banking
    ELIXIR 12:50 13:00
    Ekspres ELIXIR
    (Natychmiastowy)
    W godzinach pracy jednostki 24h
    SORBNET 14:30 14:30