Usługa Help Desk dla Klientów Banku
Nowa usługa Help Desk – zawsze po Twojej stronie
Uruchomiliśmy nową usługę Help Desk dzięki, której możesz szybko uzyskać pomoc w sprawach związanych z bankowością internetową, aplikacją mobilną i obsługą kart płatniczych. Pomagamy sprawnie, jasno i wtedy, gdy tego potrzebujesz.
Zakres pomocy
Dzięki Help Desk możesz uzyskać wsparcie w takich sprawach jak:
Bankowość internetowa i aplikacja mobilna
- blokowanie wszystkich kanałów dostępu (bankowość internetowa, aplikacja mobilna)
- blokowanie dostępu tylko do bankowości internetowej
- odblokowanie dostępu do bankowości internetowej (rozpoczęcie procesu zmiany hasła lub pozostawienie aktualnego)
- rozpoczęcie procesu zmiany hasła do bankowości internetowej
- rozpoczęcie procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do bankowości internetowej
- blokowanie dostępu tylko do aplikacji mobilnej (zmiana metody autoryzacji na SMS)
- aktywacja pełnej funkcjonalności aplikacji mobilnej
- instrukcje parowania (aktywacji) i blokowania aplikacji mobilnej
- pomoc i instrukcja obsługi bankowości internetowej i aplikacji mobilnej zgodnie z Przewodnikiem użytkownika
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących bankowości internetowej i aplikacji mobilnej (tj. problemy z funkcjonalnością oraz ewentualne sugestie Klienta), oraz informowanie o awariach, przerwach technicznych i problemach z działaniem usług
Karty płatnicze
- blokada karty płatniczej
- zastrzeżenie karty płatniczej
- informacja o statusie karty płatniczej
Godziny działania i kontakt
Help Desk działa codziennie, w godzinach od 8:00 do 22:00.
Zadzwoń pod numer:
📞 22 112 26 51
Jeśli numer jest niedostępny (przykładowo podczas prac serwisowych), możesz użyć numeru awaryjnego, który służy do tylko pilnych spraw (takich jak blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej lub kart).
📞 668 360 300
Jak skorzystać?
- Zadzwoń na numer 22 112 26 51
- Konsultant potwierdzi Twoją tożsamość.
- Wybierz temat rozmowy – np. zablokowany dostęp, reset hasła, instrukcja obsługi aplikacji czy zastrzeżenie karty.
- Jeśli linia jest zajęta a Twoje połączenie oczekuje dłużej niż 3 minuty wybierz opcję oddzwonienia (callback) – konsultant skontaktuje się z Tobą.
Dlaczego warto?
Dzięki Help Desk zyskujesz:
- szybki dostęp do pomocy technicznej bez wychodzenia z domu
- jeden numer kontaktowy,
- prostą pomoc nawet jeśli nie znasz się na technologii,
- większy spokój – pomożemy, gdy coś nie działa.
Zawsze po Twojej stronie
Rozumiemy, że bankowość elektroniczna to dziś codzienność. Dlatego chcemy, by korzystanie z niej było proste i bezpieczne.
Nasz Help Desk to miejsce, w którym zawsze uzyskasz wsparcie, gdy coś nie działa.
Zadzwoń, gdy tylko potrzebujesz pomocy – jesteśmy tu, by ułatwić Ci korzystanie z Banku.
