Przejdź do głównej treści

Usługa Help Desk dla Klientów Banku

    Nowa usługa Help Desk – zawsze po Twojej stronie

    Uruchomiliśmy nową usługę Help Desk dzięki, której możesz szybko uzyskać pomoc w sprawach związanych z bankowością internetową, aplikacją mobilną i obsługą kart płatniczych. Pomagamy sprawnie, jasno i wtedy, gdy tego potrzebujesz.

    Zakres pomocy

    Dzięki Help Desk możesz uzyskać wsparcie w takich sprawach jak:

    Bankowość internetowa i aplikacja mobilna

    • blokowanie wszystkich kanałów dostępu (bankowość internetowa, aplikacja mobilna)
    • blokowanie dostępu tylko do bankowości internetowej
    • odblokowanie dostępu do bankowości internetowej (rozpoczęcie procesu zmiany hasła lub pozostawienie aktualnego)
    • rozpoczęcie procesu zmiany hasła do bankowości internetowej
    • rozpoczęcie procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do bankowości internetowej
    • blokowanie dostępu tylko do aplikacji mobilnej (zmiana metody autoryzacji na SMS)
    • aktywacja pełnej funkcjonalności aplikacji mobilnej
    • instrukcje parowania (aktywacji) i blokowania aplikacji mobilnej
    • pomoc i instrukcja obsługi bankowości internetowej i aplikacji mobilnej zgodnie z Przewodnikiem użytkownika
    • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących bankowości internetowej i aplikacji mobilnej (tj. problemy z funkcjonalnością oraz ewentualne sugestie Klienta), oraz informowanie o awariach, przerwach technicznych i problemach z działaniem usług

    Karty płatnicze

    • blokada karty płatniczej
    • zastrzeżenie karty płatniczej
    • informacja o statusie karty płatniczej

    Godziny działania i kontakt

    Help Desk działa codziennie, w godzinach od 8:00 do 22:00.

    Zadzwoń pod numer:
    📞 22 112 26 51

    Jeśli numer jest niedostępny (przykładowo podczas prac serwisowych), możesz użyć numeru awaryjnego, który służy do tylko pilnych spraw (takich jak blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej lub kart).
    📞 668 360 300

    Jak skorzystać?

    1. Zadzwoń na numer 22 112 26 51
    2. Konsultant potwierdzi Twoją tożsamość.
    3. Wybierz temat rozmowy – np. zablokowany dostęp, reset hasła, instrukcja obsługi aplikacji czy zastrzeżenie karty.
    4. Jeśli linia jest zajęta a Twoje połączenie oczekuje dłużej niż 3 minuty wybierz opcję oddzwonienia (callback) – konsultant skontaktuje się z Tobą.

    Dlaczego warto?

    Dzięki Help Desk zyskujesz:

    • szybki dostęp do pomocy technicznej bez wychodzenia z domu 
    • jeden numer kontaktowy,
    • prostą pomoc nawet jeśli nie znasz się na technologii,
    • większy spokój – pomożemy, gdy coś nie działa.

    Zawsze po Twojej stronie

    Rozumiemy, że bankowość elektroniczna to dziś codzienność. Dlatego chcemy, by korzystanie z niej było proste i bezpieczne.
    Nasz Help Desk to miejsce, w którym zawsze uzyskasz wsparcie, gdy coś nie działa.

    Zadzwoń, gdy tylko potrzebujesz pomocy – jesteśmy tu, by ułatwić Ci korzystanie z Banku.

    help desk 1