Przejdź do głównej treści

Usługa Help Desk dla Klientów Banku

    Nowa usługa Help Desk – zawsze po Twojej stronie

    Uruchomiliśmy nową usługę Help Desk dzięki, której możesz szybko uzyskać pomoc w sprawach związanych z bankowością internetową, aplikacją mobilną i obsługą kart płatniczych. Pomagamy sprawnie, jasno i wtedy, gdy tego potrzebujesz.

    Zakres pomocy

    Dzięki Help Desk możesz uzyskać wsparcie w takich sprawach jak:

    Bankowość internetowa i aplikacja mobilna

    • blokowanie wszystkich kanałów dostępu (bankowość internetowa, aplikacja mobilna)
    • blokowanie dostępu tylko do bankowości internetowej
    • odblokowanie dostępu do bankowości internetowej (rozpoczęcie procesu zmiany hasła lub pozostawienie aktualnego)
    • rozpoczęcie procesu zmiany hasła do bankowości internetowej
    • rozpoczęcie procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do bankowości internetowej
    • blokowanie dostępu tylko do aplikacji mobilnej (zmiana metody autoryzacji na SMS)
    • aktywacja pełnej funkcjonalności aplikacji mobilnej
    • instrukcje parowania (aktywacji) i blokowania aplikacji mobilnej
    • pomoc i instrukcja obsługi bankowości internetowej i aplikacji mobilnej zgodnie z Przewodnikiem użytkownika
    • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących bankowości internetowej i aplikacji mobilnej (tj. problemy z funkcjonalnością oraz ewentualne sugestie Klienta), oraz informowanie o awariach, przerwach technicznych i problemach z działaniem usług

    Karty płatnicze

    • blokada karty płatniczej
    • zastrzeżenie karty płatniczej
    • informacja o statusie karty płatniczej

    Godziny działania i kontakt

    Help Desk działa codziennie, w godzinach od 8:00 do 22:00.

    Zadzwoń pod numer:
    📞 22 112 26 51

    Jeśli numer jest niedostępny (przykładowo podczas prac serwisowych), możesz użyć numeru awaryjnego, który służy do tylko pilnych spraw (takich jak blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej lub kart).
    📞 668 360 300

    Jak skorzystać?

    1. Zadzwoń na numer 22 112 26 51
    2. Konsultant potwierdzi Twoją tożsamość.
    3. Wybierz temat rozmowy – np. zablokowany dostęp, reset hasła, instrukcja obsługi aplikacji czy zastrzeżenie karty.
    4. Jeśli linia jest zajęta a Twoje połączenie oczekuje dłużej niż 3 minuty wybierz opcję oddzwonienia (callback) – konsultant skontaktuje się z Tobą.

    Dlaczego warto?

    Dzięki Help Desk zyskujesz:

    • szybki dostęp do pomocy technicznej bez wychodzenia z domu 
    • jeden numer kontaktowy,
    • prostą pomoc nawet jeśli nie znasz się na technologii,
    • większy spokój – pomożemy, gdy coś nie działa.

    Zawsze po Twojej stronie

    Rozumiemy, że bankowość elektroniczna to dziś codzienność. Dlatego chcemy, by korzystanie z niej było proste i bezpieczne.
    Nasz Help Desk to miejsce, w którym zawsze uzyskasz wsparcie, gdy coś nie działa.

    Zadzwoń, gdy tylko potrzebujesz pomocy – jesteśmy tu, by ułatwić Ci korzystanie z Banku.

    help desk 1

     

    Skontaktuj się z nami.

    Oddział w Białymstoku

    Bankomat 24h
    ul. Suraska 3A, 15-093 Białystok, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.00-16.45

    Dyrektor tel. 85 678-57-85
    Sala operacyjna tel. 85 662-34-84, 85 748-93-12, 85 678-57-86
    Kredyty podmioty gospodarcze tel. 85 653-88-65, 85 664-32-01

    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czlowiek na wozku  Dostępne dla osób poruszających się na wózkach

    Czlowiek na wozku z asystentem Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą

    Migajace raczki Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Petla indukcyjna Pętla indukcyjna

    Pies asystujacy Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem

    Przystanek komunikacji publiczne W pobliżu przystanek komunikacji publicznej

    Parking Parking

    Parking i koperta Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami

    Oddział w Ełku

    Bankomat 24h
    ul. Słowackiego 21A, 19-300 Ełk, warmińsko-mazurskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.30-16.15

    Dyrektor tel. 87 610-46-43
    Sala operacyjna tel. 87 610-12-16, 87 610-46-42
    Kredyty podmioty gospodarcze tel. 87 621-38-09

    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czlowiek na wozku Dostępne dla osób poruszających się na wózkach

    Czlowiek na wozku z asystentem Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą

    Migajace raczki  Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Petla indukcyjna  Pętla indukcyjna

    Pies asystujacy  Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem

    Parking Parking 

    Oddział w Zabłudowie

    Bankomat 24h
    ul. Surażska 2,16-060 Zabłudów, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.00-16.45

    Dyrektor tel. 85 717-07-00
    Sala operacyjna tel. 85 717-09-07, 85 717-09-08
    Kredyty tel. 85 653-92-97, 85 718-86-89, 85 653-92-57

    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czlowiek na wozku  Dostępne dla osób poruszających się na wózkach

    Czlowiek na wozku z asystentem Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą

    Migajace raczki Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Petla indukcyjna Pętla indukcyjna

    Pies asystujacy  Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem

    Przystanek komunikacji publiczne  W pobliżu przystanek komunikacji publicznej

    Parking Parking 

    Filia w Białymstoku

    Bankomat 24h
    ul. Jurowiecka 1 lok. 0.41, 15-101 Białystok, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.30-16.15

    tel. 85 654-59-01, 85 664-32-75, 85 710-34-40
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czlowiek na wozku Dostępne dla osób poruszających się na wózkach

    Czlowiek na wozku z asystentem Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą

    Migajace raczki Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Petla indukcyjna Pętla indukcyjna

    Pies asystujacy Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem

    Przystanek komunikacji publiczne W pobliżu przystanek komunikacji publicznej

     

    SIEDZIBA BANKU

    ul. Surażska 2
    16-060 Zabłudów
    podlaskie

    Czlowiek na wozku  Dostępne dla osób poruszających się na wózkach

    Czlowiek na wozku z asystentem Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą

    Migajace raczki Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)

    Petla indukcyjna Pętla indukcyjna

    Pies asystujacy  Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem

    Przystanek komunikacji publiczne  W pobliżu przystanek komunikacji publicznej

    Parking Parking 

    CENTRALA BANKU

    ul. Suraska 3A
    15-093 Białystok
    podlaskie

    Sekretariat
    tel. 85 678 57 70
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Adres Doręczeń Elektronicznych
    AE:PL-18116-51994-JBHAA-36