Przelew BLIK na telefon

Z przyjemnością informujemy, że usługa BLIK w naszym banku została rozszerzona o funkcjonalność przelewów na telefon.

Przelewaj BLIKIEM na telefon

BLIKIEM w aplikacji mobilnej Nasz Bank szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

  • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
  • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
  • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
  • Do 500 zł jednorazowo

Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Wystarczy kilka kroków:

1. Pierwsze uruchomienie usługi:

  1. Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank
  2. Wejdź w "Ustawienia" a następnie wybierz "Przelew na telefon BLIK"
  3. Włącz możliwość oznaczenia użytkowników przelewów na telefon BLIK (przesuń suwak)
  4. Włącz możliwość odbierania przelewów (przesuń suwak)

2. Przelew BLIK na telefon:

  1. Zaloguj się do aplikacji Mobilnej Nasz Bank
  2. Wybierz ikonę BLIK
  3. Wybierz opcję "Przelew na telefon"
  4. Wybierz numer telefonu ręcznie lub wybierz go z listy kontaktów
  5. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
  6. Wykonaj przelew i potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

Uwaga: Rachunek, z którego zostaną pobrane środki i który będzie służył do odbierania przelewy BLIK na telefon ustawiany jest automatycznie, zgodnie z ustawieniamy dla usługi BLIK (ustawienia - Ustawienia BLIK).

Pamiętaj!

 Aby zacząć korzystać z płatności BLIK na telefon, musisz zaktualizować aplikację mobilną Nasz Bank w sklepie Play (dla Androida) lub Apple Store (dla IOS).

 BLIK na telefon 1