1. Które karty mogę dodać do usług?
Wszystkie karty wydane w PM Banku z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay i Fitbit Pay ?
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe, szukaj miejsc oznaczonych logo:
3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
Tak. Usługi Garmin Pay i Fitbit Pay chronią dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.
Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.
1. Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?
Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic.
Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń
2. Jak zacząć korzystać z usługi?
Aby rozpocząć korzystanie z usługi:
3. Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?
Aby zapłacić zegarkiem:
4. Bezpieczeństwo
Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.
1. Co to jest Garmin Pay?
Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
2. Obsługa usługi Garmin Pay
Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay
.
Kliknij i sprawdź jakich urządzeń Garmin można używać do dokonywania płatności
3. Jak zacząć korzystać z usługi?
4. Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?
Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:
To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.
5. Płać bez obaw z Garmin Pay - prywatność i zabezpieczenia
Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!
Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Visa lub Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
Dlaczego warto?
Jak dodać kartę Visa lub Mastercard® do Mi Smart Band 6 lub 7 NFC?
Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Xiaomi Pay
Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
Szukaj miejsc oznaczonych logo:
Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.