PŁATNOŚCI ZEGARKIEM

  •  

    Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.

    Xiaomi Pay poduny

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    • Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    • Wygoda płacenia za zakupy Twoją opaską lub zegarkiem Xiaomi (nie musisz mieć przy sobie telefonu)
    • Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    • Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne - dane karty są poufne
    • Możliwość dodania do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych
    Jak używać Mi Smart Band 6 NFC z Mastercard?
    • Pobierz aplikację Mi Fitness z App Store lub Google.
    • Aktywuj swoje konto Mi [wybierz kraj].
    • Aktywuj Mi Smart Band 6 NFC za pomocą aplikacji Mi Fitness
    • Wybierz Mi Smart Band 6 NFC w sekcji “urządzenia”.
    • Idź do zakładki “Karta Płatnicza” i wprowadź dane swojej karty Mastercard.
    • Potwierdź autoryzację za pomocą kodu SMS.
    • Korzystaj z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności. zbliżeniowych za pomocą Mi Smart Band 6 NFC i Mastercard.
    Jak płacić Mi Smart Band 6 NFC 
    • Aktywuj tracker fitness, naciskając przycisk dotykowy u dołu ekranu.
    • Przesuń palcem w lewo, aby wybrać ekran NFC.
    • Wprowadź PIN, jeśli jest wymagany.
    • Płać Mastercard® z Mi Smart Band 6 NFC.
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Xiaomi Pay

    Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo: pay

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

     

  • Garmin Pay – płać za zakupy zegarkiem                           

    Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

    1. Co to jest Garmin Pay?

    Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

     


    Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    2. Obsługa usługi Garmin Pay          

    Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay

    .

    Kliknij i sprawdź jakich urządzeń Garmin można używać do dokonywania płatności

    3. Jak zacząć korzystać z usługi?

    • Pobierz aplikację Garmin Connect  na telefon z systemem Android lub iOS.
    • W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
    • Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
    • Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

    4. Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

    Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

    • Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
    • Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

    To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

    5. Płać bez obaw z Garmin Pay - prywatność i zabezpieczenia

    Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

  • Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą  zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    1. Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic.

    Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń

    2. Jak zacząć korzystać z usługi?      

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi:

    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.

    3. Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?


    Aby zapłacić zegarkiem:

    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

    4. Bezpieczeństwo

    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej
    • Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena

  • Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

    1. Które karty mogę dodać do usług?
    Wszystkie karty wydane w PM Banku z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego

    2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay i Fitbit Pay ?
    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe, szukaj miejsc oznaczonych logo: 

    3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
    Tak. Usługi Garmin Pay i Fitbit Pay chronią dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.