Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Kto może korzystać z BLIKa?
Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:
Dzięki usłudze BLIK możesz:
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
Wszystkie limity dla pojedynczej transakcji przy użyciu płatności BLIK mają domyślną wartość 500 zł. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do systemu Inetrnet Banking. Maksymalne limity dla pojedynczej płatności BLIK ustanowione przez Bank wynoszą odpowiednio:
Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?
W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.
Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Jak aktywować usługi BLIK ?
Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.
Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.
Bezpieczeństwo
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem! Wykonywanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Nasz Bank, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzona na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj,oraz odbiorca transakcji.
Regulamin korzystania z usługi BLIK
Przelewaj BLIKIEM na telefon
BLIKIEM w aplikacji mobilnej Nasz Bank szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
Jak przelewać BLIKIEM na telefon?
Wystarczy kilka kroków:
1. Pierwsze uruchomienie usługi:
2. Przelew BLIK na telefon:
Uwaga: Rachunek, z którego zostaną pobrane środki i który będzie służył do odbierania przelewy BLIK na telefon ustawiany jest automatycznie, zgodnie z ustawieniamy dla usługi BLIK (ustawienia - Ustawienia BLIK).
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK na telefon ?
Wszystkie limity dla pojedynczej transakcji przy płatnościach BLIK na telefonmają domyślną wartość 500 zł. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do systemu Inetrnet Banking. Limity dla płatności BLIK na telefon ustanowione przez Bank wynoszą odpowiednio:
Pamiętaj!
Aby zacząć korzystać z płatności BLIK na telefon, musisz zaktualizować aplikację mobilną Nasz Bank w sklepie Play (dla Androida) lub Apple Store (dla IOS).
WIBOR 1M - średni | 3,69 |
WIBOR 3M - średni | 4,27 |
WIBID 1M - średni | 3,49 |
WIBID 3M - średni | 4,07 |
Redyskonto Weksli NBP | 5,30 |
Referencyjna NBP | 5,25 |
Lombardowa NBP | 5,75 |
Copyright © Grupa BPS | 2021