-
Mastercard przedpłacona
Dzięki karcie przedpłaconej Mastercard nie musisz nosić przy sobie gotówki, a dostęp do pieniędzy masz cały czas.
Z kartą przedpłaconą MasterCard:
Limity autoryzacyjne dla karty wynoszą:
- 5.000 zł maksymalny dzienny limit wypłat gotówki,
- 5.000 zł maksymalny dzienny limit transakcji bezgotówkowych.
- 100 zł - limit dla jednorazowej transakcji zbliżeniowej bez podania kodu PIN
Okres ważności karty: 5 lat
Przydatne informacje
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
- Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
- Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami
- Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
Kartę możesz aktywować także w jednostce naszego Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z jednostką naszego Banku lub Infolinią pod numerem:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
1. Dla kogo przeznaczona jest karta przedpłacona?
Karta przedpłacona jest idealnym rozwiązaniem dla osób które nie chcą zakładać rachunku bankowego lub chcą przekazać kartę innym osobom.
2. Ile kart przedpłaconych można posiadać?
Do jednego rachunku karty Bank wydaje tylko jedną kartę przedpłaconą.
3. Czy na karcie są wydrukowane dane osobowe?
Nie, jest to karta tzw. niespersonalizowana, czyli bez nadrukowanego imienia i nazwiska na karcie.
4. Czy karta przedpłacona Mastercard umożliwia płatności zbliżeniowe?
Tak.
5. Jak mogę otrzymać taką kartę?
Należy przyjść do placówki Banku i podpisać umowę o kartę.
6. Jak długo czeka się na wydanie karty?
Karta jest wydawana od razu po podpisaniu umowy.
7. Czy środki zgromadzone na rachunku karty są oprocentowane?
Nie.
Teraz dodatkowo możesz przystąpić do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile i realizować swoje pasje! Sprawdź, jak wygrać cenne nagrody!
Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?
Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828
- osobiście w jednej z placówek Banku
- za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.
Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.