INTERNET BANKING

  • Internet Banking jest systemem elektronicznego dostępu do konta bankowego, który umożliwia łatwą, szybką i czasowo niezależną komunikację z Bankiem.ib

    Dzięki systemowi Internet Banking możesz m.in.:

    • swobodnie zarządzać swoim kontem,
    • sprawdzać saldo i historię operacji na rachunku,
    • realizować wszelkiego rodzaju dyspozycje bankowe,
    • zakładać i modyfikować zlecenia stałe,
    • tworzyć wydruki przelewów i wyciągów,
    • sprawdzać stany swoich rachunków, kredytów i lokat.

    Z możliwościami systemu można zapoznać się, korzystając z wersji DEMO.

    Poprzez Internet Banking niezależnie od miejsca i czasu możesz uzyskać nieograniczony dostęp do swojego rachunku. Bez przychodzenia do Banku swoje pieniądze masz zawsze pod kontrolą.

    Limity transakcji

  • Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet.

    Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.

    Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

    pobranee

    Podstawowe funkcjonalności:

    • dostęp do rachunków,
    • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
    • wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,
    • QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),
    • koszyk płatności,
    • obsługa lokat terminowych,
    • obsługa kredytów,
    • przegląd kursów walut,
    • geolokalizacja bankomatów,

    Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

    • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
    • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
    • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
    • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

    Pierwsze kroki w programie

    Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażaniem (nie ma potrzeby instalacji dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Dzięki dużym przyciskom system może być obsługiwany palcem. Dostęp do poszczególnych funkcji programu jest intuicyjny i przypomina tradycyjny sposób obsługi rachunku przez komputer. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnym (do wielkości i położenia ekranu).

    Kolejne kroki:

    *   uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki  internetowej,

    *   wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu:  https://ib.pmbank.pl/

    *   zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

    Skrót adresowy do usługi można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.

    Bezpieczeństwo

    Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.