Internet Banking

Informacje ogólne

Internet Banking jest systemem elektronicznego dostępu do konta bankowego, który umożliwia łatwą, szybką i czasowo niezależną komunikację z Bankiem.ib

Dzięki systemowi Internet Banking możesz m.in.:

  • swobodnie zarządzać swoim kontem,
  • sprawdzać saldo i historię operacji na rachunku,
  • realizować wszelkiego rodzaju dyspozycje bankowe,
  • zakładać i modyfikować zlecenia stałe,
  • tworzyć wydruki przelewów i wyciągów,
  • sprawdzać stany swoich rachunków, kredytów i lokat.

Z możliwościami systemu można zapoznać się, korzystając z wersji DEMO.

Poprzez Internet Banking niezależnie od miejsca i czasu możesz uzyskać nieograniczony dostęp do swojego rachunku. Bez przychodzenia do Banku swoje pieniądze masz zawsze pod kontrolą.

Mobilny

Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet.

Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.

Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

Podstawowe funkcjonalności:

  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,
  • QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),
  • koszyk płatności,
  • obsługa lokat terminowych,
  • obsługa kredytów,
  • przegląd kursów walut,
  • geolokalizacja bankomatów,

Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

  • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
  • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
  • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

Pierwsze kroki w programie

Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażaniem (nie ma potrzeby instalacji dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Dzięki dużym przyciskom system może być obsługiwany palcem. Dostęp do poszczególnych funkcji programu jest intuicyjny i przypomina tradycyjny sposób obsługi rachunku przez komputer. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnym (do wielkości i położenia ekranu).

Kolejne kroki:

*   uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki  internetowej,

*   wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu:  https://ib.pmbank.pl/

*   zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

Skrót adresowy do usługi można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.

Bezpieczeństwo

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

Kursy walut

Kursy walut2018-12-07 obowiązuje od godziny: 16:00
1 EUR4.1505
1 USD3.6403
1 CHF3.6469
1 GBP4.6292
więcej

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1,64
WIBOR 3M - średnia 1,70
WIBID 1M 1,44
WIBID 3M 1,50
Redyskonto Weksli NBP 1,75
Referencyjna NBP 1,50
Lombardowa NBP 2,50
więcej