• Internet Banking

    Internet Banking

    Internet Banking jest systemem elektronicznego dostępu do konta bankowego, który umożliwia łatwą, szybką i czasowo niezależną komunikację z Bankiem.

    Dzięki systemowi Internet Banking możesz m.in.:

    swobodnie zarządzać swoim kontem,
    sprawdzać saldo i historię operacji na rachunku,
    realizować wszelkiego rodzaju dyspozycje bankowe,
    zakładać i modyfikować zlecenia stałe,
    tworzyć wydruki przelewów i wyciągów,
    sprawdzać stany swoich rachunków, kredytów i lokat.

    Z możliwościami systemu można zapoznać się, korzystając z wersji DEMO.

    Poprzez Internet Banking niezależnie od miejsca i czasu możesz uzyskać nieograniczony dostęp do swojego rachunku. Bez przychodzenia do Banku swoje pieniądze masz zawsze pod kontrolą.

    Limity transakcji

    Przydatne informacje

    Mobilny

    Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet.

    Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.

    Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

     

    Podstawowe funkcjonalności:

    • dostęp do rachunków,
    • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
    • wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,
    • QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),
    • koszyk płatności,
    • obsługa lokat terminowych,
    • obsługa kredytów,
    • przegląd kursów walut,
    • geolokalizacja bankomatów,

    Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

    • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
    • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
    • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
    • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

    Pierwsze kroki w programie

    Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażaniem (nie ma potrzeby instalacji dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Dzięki dużym przyciskom system może być obsługiwany palcem. Dostęp do poszczególnych funkcji programu jest intuicyjny i przypomina tradycyjny sposób obsługi rachunku przez komputer. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnym (do wielkości i położenia ekranu).

    Kolejne kroki:

    *   uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki  internetowej,

    *   wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu:  https://ib.pmbank.pl/

    *   zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

    Skrót adresowy do usługi można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.

    Bezpieczeństwo

    Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

    CENTRALA BANKU

    ul. Suraska 3A
    15-093 Białystok
    podlaskie

    Sekretariat
    tel. 85 678 57 70
    e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    SIEDZIBA BANKU

    ul. Surażska 2
    16-060 Zabłudów
    podlaskie

    Oddział w Białymstoku

    Bankomat 24h
    ul. Suraska 3A, 15-093 Białystok, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.00-15.15

    Dyrektor tel. 85 678-57-85
    Sala operacyjna tel. 85 662 34 84, 85 748 93 12, 85 678 57 86
    Kredyty podmioty gospodarcze tel. 85 653 88 65, 85 664 32 01

    adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Ełku

    Bankomat 24h
    ul. Słowackiego 21A, 19-300 Ełk, warmińsko-mazurskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.30-16.15

    Dyrektor tel. 87 610 46 43
    Sala operacyjna tel. 87 610 12 16, 87 610 46 42
    Kredyty podmioty gospodarcze tel. 87 621 38 09

    adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Zabłudowie

    Bankomat 24h
    ul. Surażska 2,16-060 Zabłudów, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.00-16.45

    Dyrektor tel. 85 717 07 00
    Sala operacyjna tel. 85 717 09 07, 85 717 09 08
    Kredyty tel. 85 653 92 57, 85 653 92 97

    adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Filia w Białymstoku

    Bankomat 24h
    ul. Jurowiecka 1 lok. 0.41, 15-101 Białystok, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.30-16.15

    tel. 85 654-59-01, 85 664-32-75
    adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj