 
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości elektronicznej PM Banku, która umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce.
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia m.in.:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
- odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).
Korzyści z posiadania aplikacji:
- Bezpieczeństwo: aplikacja zabezpieczona hasłem.
- Wygoda:brak konieczności przepisywania hasła z wiadomości SMS.
- Kontrola:aplikacja wysyła powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Przydatne informacje
Jak zacząć korzystać?
1. Należy wejść do sklepu Google Play lub App Store i pobrać aplikację Nasz Bank.
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
 
   
3. Zaloguj się na innym urządzeniu (np. komputerze) do systemu Internet Banking i dodaj swoje urządzenie (np. telefon) postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

4. Następnie na urządzeniu mobilnym ustal swój e-PIN do aplikacji:

5. Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Polityka prywatności
- plikacja mobilna PM Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Podlasko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego w Zabłudowie. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku z urządzenia mobilnego.
- Klient pobierając Aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć Aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym:- Komunikuje się z systemami Banku, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
- uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:- pamięci,
- komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- informacji o lokalizacji,
- aparatu fotograficznego,
- danych kontaktów.
 
 
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
- Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
- W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
- Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  Dostępne dla osób poruszających się na wózkach Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą
 Dostępne dla osób poruszających się na wózkach z asystą Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)
 Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM) Pętla indukcyjna
 Pętla indukcyjna Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem
 Możliwość wejścia z psem asystującym/przewodnikiem W pobliżu przystanek komunikacji publicznej
 W pobliżu przystanek komunikacji publicznej Parking
 Parking Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami
 Parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami