Komunikat COVID-19
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się do Państwa z prośbą o ograniczanie wizyt w placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum.
Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co za tym idzie, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.
W związku z powyższym, rekomendujemy:
- ograniczenie korzystania z gotówki i realizowanie płatności za pomocą karty lub telefonu,
- wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych z użyciem bankowości internetowej lub mobilnej.
Uprzejmie informujemy też, iż w trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników zostają zmienione godziny pracy oraz sposób dostępu do naszych placówek.
Aktualny wykaz pracy placówek znajduje się w zakładce DOSTĘPNOŚĆ PLACÓWEK
Ponadto w placówkach PM Banku:
- może zostać ograniczona liczba klientów, którzy mogą przebywać w placówkach jednocześnie,
- prosimy o zachowanie zalecanej odległości 1 metra od pozostałych osób,
- prosimy nie przychodzić do placówki z dziećmi, osobami starszymi oraz z objawami choroby (kaszel, wysoka gorączka),
- dbamy o ochronę dezynfekując dłonie i sprzęt specjalnymi preparatami.
Zalecamy korzystanie z możliwości kontaktu z Bankiem w formie telefonicznej bądź mailowej. Dane teleadresowe znajdują się w zakładce KONTAKT.
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji oraz o zachowanie cierpliwości, ponieważ w zaistniałej sytuacji dokładamy wszelkich starań aby zachować płynność obsługi.