Skip to main content
  • Internet Banking

    Internet Banking

    Internet Banking jest systemem elektronicznego dostępu do konta bankowego, który umożliwia łatwą, szybką i czasowo niezależną komunikację z Bankiem.

    Dzięki systemowi Internet Banking możesz m.in.:

    swobodnie zarządzać swoim kontem,
    sprawdzać saldo i historię operacji na rachunku,
    realizować wszelkiego rodzaju dyspozycje bankowe,
    zakładać i modyfikować zlecenia stałe,
    tworzyć wydruki przelewów i wyciągów,
    sprawdzać stany swoich rachunków, kredytów i lokat.

    Z możliwościami systemu można zapoznać się, korzystając z wersji DEMO.

    Poprzez Internet Banking niezależnie od miejsca i czasu możesz uzyskać nieograniczony dostęp do swojego rachunku. Bez przychodzenia do Banku swoje pieniądze masz zawsze pod kontrolą.

    Instrukcja Użytkownika systemu Internet Banking

     Limity transakcji oraz Transakcje niskokwotowe dostępne sa w zakładce PSD2

    Wersja mobilna usługi Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet.

    Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking mobilny działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.

    Z usługi mogą korzystać Klienci banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

     Podstawowe funkcjonalności:

    • dostęp do rachunków,
    • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
    • wykonywanie przelewów dowolnych, zdefiniowanych,
    • QR przelewy (automatyczne wypełnianie danych do przelewu na podstawie QR kodu faktury),
    • koszyk płatności,
    • obsługa lokat terminowych,
    • obsługa kredytów,
    • przegląd kursów walut,
    • geolokalizacja bankomatów,

    Korzyści dla klienta z korzystania z internetowej bankowości mobilnej:

    • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
    • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
    • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
    • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

    Pierwsze kroki w programie

    Do korzystania z wersji mobilnej wymagany jest telefon komórkowy typu smartfon lub tablet z podstawowym wyposażaniem (nie ma potrzeby instalacji dodatkowych programów lub wtyczek) z połączeniem z siecią Internet. Dzięki dużym przyciskom system może być obsługiwany palcem. Dostęp do poszczególnych funkcji programu jest intuicyjny i przypomina tradycyjny sposób obsługi rachunku przez komputer. Program automatycznie dostosowuje się do ekranu urządzeń mobilnym (do wielkości i położenia ekranu).

    Kolejne kroki:

    *   uruchomienie w telefonie komórkowym przeglądarki  internetowej,

    *   wpisanie poprawnego adresu usługi Internet Bankingu:  https://ib.pmbank.pl/

    *   zalogowanie się poprzez podanie swojego identyfikatora i hasła dostępu.

    Skrót adresowy do usługi można dodać na pulpit swojego urządzenia mobilnego.

    Bezpieczeństwo

    Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

    CENTRALA BANKU

    ul. Suraska 3A
    15-093 Białystok
    podlaskie

    Sekretariat
    tel. 85 678 57 70
    e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    SIEDZIBA BANKU

    ul. Surażska 2
    16-060 Zabłudów
    podlaskie

    Oddział w Białymstoku

    Bankomat 24h
    ul. Suraska 3A, 15-093 Białystok, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.00-15.15

    Dyrektor tel. 85 678-57-85
    Sala operacyjna tel. 85 662 34 84, 85 748 93 12, 85 678 57 86
    Kredyty podmioty gospodarcze tel. 85 653 88 65, 85 664 32 01

    adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Ełku

    Bankomat 24h
    ul. Słowackiego 21A, 19-300 Ełk, warmińsko-mazurskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.30-16.15

    Dyrektor tel. 87 610 46 43
    Sala operacyjna tel. 87 610 12 16, 87 610 46 42
    Kredyty podmioty gospodarcze tel. 87 621 38 09

    adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Zabłudowie

    Bankomat 24h
    ul. Surażska 2,16-060 Zabłudów, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.00-16.45

    Dyrektor tel. 85 717 07 00
    Sala operacyjna tel. 85 717 09 07, 85 717 09 08
    Kredyty tel. 85 653 92 57, 85 653 92 97

    adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Filia w Białymstoku

    Bankomat 24h
    ul. Jurowiecka 1 lok. 0.41, 15-101 Białystok, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.30-16.15

    tel. 85 654-59-01, 85 664-32-75
    adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj